پنجشنبه ۸ آذر
کمی کنار ما بمان... شعری از عظیمه ایرانپور
از دفتر غوغای آرامش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ۱۰:۱۸ شماره ثبت ۹۱۶۱۶
بازدید : ۲۴۶ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب عظیمه ایرانپور
|
ستاره در هوای تو شبیه ماه می شود
سپیده یار غار با شب سیاه می شود
دوباره زنده می شود زمین به اشک شوق ابر
دل سیاه سنگ ها پر از گیاه می شود
نشسته کوه دردها به روی شانه های ما
که با عبور تو فقط شبیه کاه می شود
دلم که پشت کرده بر مسیر مستقیم عشق
فقط به گوشه چشمی از تو رو به راه می شود
مسیر، پرخطر ولی به یمن نور چشم تو
نگاهم آشنا کمی به راه و چاه می شود
کمی کنار ما بمان که سخت خسته ایم از
فشار بغض بی صدا که اشک و آه می شود
#عظیمه_ایرانپور
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب خوشحالم زيبا خوانديد سپاس 🌺 | |
|
سلام بزرگوار سپاسگزارم سبز باشيد و سربلند | |
|
سلام گرامي سپاس از لطفتون | |
|
درود و سپاس | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
سپاس از لطفتون | |
|
سلام و عرض ادب سپاس از لطفتون و بيتي كه به اشتراك گذاشتيد | |
|
سلام بزرگوار بسيار سپاس سبز باشيد و سربلند | |
|
سلام دوست عزيز زيبا نگاه شماست ممنونم زنده باشيد در پناه خدا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی ناب و زیبا بود
دستمریزاد
موفق باشید